2010. március 10., szerda

SMS érkezett...

A mai nap igen pörgős volt... Nem kellett suliba menni, mert egy bioszversenyre készültem. Délelőtt tanulás a versenyre, 2-től verseny 2 órán keresztül, fél öttől fél hatig meg zongora...

Kb. 6-kor értem haza, nem a legvidámabb hangulatban, de jött a szóban forgó SMS, ami némiképp jókedvre derített: "Atvettem. Jol nez ki."

A Hotwheels Club Hungary Club-Car-ról van szó... Pesten lehetett átvenni, vagy postán, de mivel a postára nem bízunk semmit, ezért megkértem nagybátyámat (aki pesti), hogy vegye át. Innen is küldöm neki köszönetem, na meg persze Leslie_Bear-nek, hogy átadta...

Amint nálam lesz, bemutatom a vasat... :)

Apropó, "a postára nem bízunk semmit": még mindig nem jött meg az IROC-Z-m. Vagy az eladó, vagy a posta átb*szott, van egy olyan érzésem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése