2011. március 26., szombat

Hoodride Fastback

Bár eredetileg egy már késznek számító modellt akartam bemutatni, annak a lakkozásával még mindig várni kell, így egy este alatt összehozott customot mutatok be. Most egy jól ismert kisautógyártó jól ismert márkájának jól ismert modelljét. Nem mellesleg szívemnek egyik legkedvesebb modellje a késői '60-as évek Matchboxaiból. Legismertebb nevén az 1600-as fauvé, azaz a 1965-ös Volkswagen 1600 TL. Mint az tegnap is említette már custom formájában is szerepelt itt, csak külső embertől. Most én is kezelésbe vettem egyet, ami a nagy felújítandó pakkból érkezett. Gondolom nem meglepő a Hoodride stílus, hiszen nagy kedvencem. Emellett egy gyári verzió már van belőle. Igaz az már nem a vékony kerekű Superfastok közé tartozik. Most sem készítettem sok lépet róla, mert szinte pillanatok teltek el az ötlet kigondolása és megvalósítása között. Ez a pillanat körülbelül másfél órát jelent, ami az átalakításoknál tényleg annak számít. A tegnap bemutatott képen kívül többet nem készítettem, de azon is jól látszik,hogy milyen állapotban volt.

A kép magáért beszél, de a jó oldala, hogy egy ködlámpa sem hiányzik róla.

A festéshez kicsit hígabb festéket használtam, de még így is nagyon szépen fed. És a peremeknél kis könnyebb dolgom volt. A fekete-fehér részek elkészítése után föltettem száradni.

A vékony réteg és a matt festéknek köszönhetően ez már gyorsan ment. Innen már a rozsdázás maradt hátra plusz az egyéb kiegészítő festések a fényszórókra.

A fiatalabb verzióval is lefotóztam:
Fiatalabb de szerkezetileg jobb állapotú a vékony kerekű.
Ezt sikerült abból a nagy adagból elsőre összehozni. Remélem a többi is ilyen gördülékenyen megy majd. Egyébként az ötletadó autóról itt találtok képet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése