2010. február 15., hétfő

Many's Customs Garage - avagy egyedi modellek építése, felújítások, miegymás...

Hát eljutottam végre idáig: elkezdtem custom-oldalamat felépíteni a semmiből.

Many94 vagyok, a HotWheels Club Hungary lelkes, és büszke tagja. Szegeden élek, és még csak kezdő vagyok a "szakmában"... :) Itt az oldalon a próbálkozásaimról, munkáimról lesz szó, de a gyűjteményem új darabjairól, illetve egyéb, modellekkel kapcsolatos érdekességekről is olvashattok majd.

Főként HotWheelseket, és Matchboxokat gyűjtök, de elvétve más márkák, illetve más méretarányok is megtalálhatóak a gyűjteményemben. Gyűjteményem jelenleg kb. 60-70 modellből áll.

Az átalakítgatás már rég foglalkoztat, de eddig nem voltak meg a megfelelő eszközeim, így aztán csak sóvárogva néztem a különféle, jobbnál-jobb hazai, és külföldi átépítéseket. Aztán tavaly karácsonykor végre egy lépéssel előrébb jutottam az álomhoz: kaptam egy airbrush starter kit-et. A jó minőségű fényezés így már nem lett gond, és pár apróbb hozzávaló beszerzése után végre elkezdhettem a customizálást...

Folyt. köv. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése