2010. október 22., péntek

Börze után...




Egy kicsit megkésve, de elétek tárom én is a börzén beszerzett járgányokat. Javarészt cseréből jutottam hozzájuk, aminek külön örülök. Majd bővebben is kifejtek néhányat, de először csak 1-1 kép mindegyikről.

A Mustang Rájen kollégának köszönhető bár közvetetten. Ugyanis vele cseréltem el az 1/18-as méretarányú Lamborghinimet két Dinky Matchboxra. Az egyiket ezek közül beváltottam a Matchboxshopnál erre a 302-es Boss-ra. Ez volt az a mustang ami nagyon kellett a sorba, ugyanis szerintem sem a Hot Wheels sem a Maisto nem tudta szépen megcsinálni. Az MB is csak a Superfast szériában. Érdemes volt várni...


Szintén a Matchboxshopból lett meg ez a fekete Cadillac Hearse bontatlanul 400 pénzért.


Végül ez a $-hunt 69 Mustang a hibátlan 57-esért jött Leslie-től.



Az Audi nem a börzén, hanem a Népligeti buszmegállóban érkezett hozzám. Burdisgaragenak köszönhetem aki a modellshow oldalon "hivatalos" error gyüjtő. Így ő kapta meg azt az 57-es T-huntot aminek a lökhárítója görbe volt valamint még egy Shelby Cobrát aminek ugyanaz volt a problémája, mint az előzőnek. Cserébe én ezt a Speed Machines TTS-t kaptam. Erről is majd később....



A másik Dinky eladó ha valakit érdekel. ELKELT!

Végül ez a t181 is jött Sopronból amikor az 57-es Chevy T-huntokat hoztam.


További szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése