2010. október 5., kedd

ERROR - Blisztervizsgáló mekka

Ilyen néven fut a modellshow alfóruma amiben azokat a modelleket szedjük össze amik nem éppen tökéletesek. De miért is érdekesek. Mert ezeknek az ára valamikor hatványozottan növekszik az ára a hibátlanhoz képest.

ITT meg lehet tekinteni őket, ITT pedig a matchbox részét.

De mit is tekintünk errornak?
A wikián 6 részre van osztva ez a szegmens, de szerintem csak öt részre osztható

1. A járműveken nem hozzájuk illő kerék(forma) vagy egyáltalán inkorrekt(eltérő méretű) kerekek kerültek alá.
Kerék errorok

2. A Járműnek valamelyik része hiányzik. Ezt különösebben nem kell magyarázni. Van amikor csak szélvédő, de már arra is volt példa, hogy az egész alváz hiányzott a kerekekkel együtt.
Hiányzó darabok

3. Csomagolás hibák. Ide tartoznak azok amiknél a csomagolás hordozza a problémát. Például, ha a kocsi fel van borulva a csomagolásban, vagy ha teljesen más autó van benne.
Csomagolás errorok

4. Kártya error. Ezt én az előzőhöz sorolnám.

5. Festés / tamponnyomás hibák. Itt a legjellemzőbbek, hogy a tampo nagy mértékben el van csúszva vagy egyáltalán nincs rajta. Viszont! azok nem tartoznak az errorok közé, amelyeknek egy kicsit meg van csúszva vagy kissé szaggatott a festése. Ez az "általános Hot Wheels minőség".
Festés error

6. Hiányzó / rossz helyen lévő vagy extra alkatrészek. Itt az alkatrészek valószínűleg az összeszereléskor a nagy feszültség hatására roncsolódnak vagy leválnak a modellről.
Alkatrész error

Hogy mi az apropója a cikknek? Az hogy a mai napon hozzám is került két ilyen error. Én mindkettőt a ebbe az utolsó kategóriába sorolnám. Egyébként már számos error fordult meg a kezem ügyében. Én nem tartom meg őket, hanem olyannak adom tovább aki jobban tudja "értékelni" mint én.


Az én két modellem egy Shelby Cobra és egy Toyota Baja:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése