2010. december 18., szombat

Hot Wheels - Fat Fendered






Az elmúlt két hetemet kicsit megnyújtotta az a tény, hogy nem tudtam hazajönni. De ettől függetlenül szorgalmasan jártam a boltokat újdonságok után. Több kevesebb sikerrel. A Pittlaren által bemutatott piros SM EVO-t is sikerült beújítani, de pár dolgot másnak is hoztam. Egy fülesnek köszönhetően megtudtam, hogy a Classics szériát leakciózták, így egy régen figyelt gépet tettem a kosárba. Ez nem más mint a '40 Fat Fendered.

Ez a kocsi is azok a modellek közé tartozik, amire a Hot Wheels már rég óta támaszkodhat. A modell 1983-ben debütál még 40's Ford 2-door néven. Ám három évvel később már megkapta a "nagy sárvédős" címet. Boltban már elég nehéz beszerezni, bár kisebb nagyobb kihagyásokkal máig előfordul a Hot Wheels kínálatában. Bár ezek inkább csak Amerikában kaphatóak. Az enyém a már említett Classics szériából való annak is a 2007-es 3-ik szériájából. A színe elég érdekes a fényképeken kissé lilás beütésa van,de inkább feketének mondanám. A hivatalos megnevezése is ez. Egy igen szépen sikerült darab. A szolid lángminta kellemesen feldobja az összképet. A kerék elöl hátul egyenlő méretű redline csíkozással, ami a széria jellegzetessége. Az alváza fém köszönhetően a 82-es születésének. A 40-es évek tipikus maffiaautója. Egyetlen felróható hibája az első osztott szélvédő. Olyan hatást nyújt, mintha golyóálló üvegből lenne kiképezve. Ennek ellenére nagyon tetszik. Az összhatás csodás...



1 megjegyzés:

  1. Érdekes az első szélvédő, de ennek ellenére ez bizony nagyon rendben van! Én egy teljesen gyári kivitelt is el tudnék belőle képzelni.

    VálaszTörlés