![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgHWYFqc46tGqbdKgckdloYUGMCUCTHRcHR2jE_EeHcKWGXyEGeMJJcE1kjaULDLQ1IvzZyZpobg482TDKhyphenhyphenS_3YVB2upGlY2Cay1YJKz9wHOSC4RKQO9Kn-H8LUe1BAljfIWie_k1kKT8/s400/gt2.jpg)
Mielőtt ennek a posztnak neki láttam volna, Porsche kollégától külön engedélyt kértem, nehogy elvegyem tőle a lehetőséget. Szerencsére nem volt fennakadás, így most örömmel mutatom be a
Hot Wheels 2010-es listájáról az 54 újdonság közül a 14-et, ami nem más mint a vérfrissített Porsche 911 GT2 RS-t.
Bár a kocsi alján nem szerepel az RS szócska, a fellelhető képek alapján különösebb külső változásokat nem találtam a két modell között.
Mielőtt kivesézném a modellt egy-két technikai adat:
"A 911 GT2 RS 3.6 literes, duplaturbós boxermotorja 620 lóerős, ez a teljesítmény hatfokozatú manuális váltón keresztül jut a hátsó kerekekhez. A motor nyomatéka 700 Nm, gyorsulási adatai még ennek ismeretében is félelmetesek: 3,5 másodperc alatt éri el a 100-as tempót, 0-200 km/h-ra 9,8, 300 km/h-ra 28,9 másodperc alatt gyorsul, a gyári adat szerint 330 km/h a végsebessége. A futóműve külön kaland, a Porsche Adaptive Suspension Management (PASM) segítségével szinte minden úton és pályán otthonosan mozog."
Ugyanez a Hot Wheels megvalósításában:
A modell maga jól sikerült. Nem került rá semmilyen fölösleges sallang. A fekete szín is eltalált. Hátul a fényszórók megkapták a festést elöl pedig a Nissan GTR-hez hasonlóan a szélvédő műanyagából van kialakítva, valamint a Porsche jel is ott díszeleg középen, ahol kell. A kipufogók és a hűtőrács egy része az alvázból van kialakítva. A kerekek nem szenvednek a jellegzetes HW betegségben, miszerint a hátsó kerék nagyobb mint az első. Itt szerencsére egyforma méretűek és a hátsó tengely is pont annyival van kijjebb, amennyivel kell. A spoiler a megszokott módon külön műanyagból van kialakítva akárcsak a legtöbb "nagyszárnyú" modell esetén. A fekete szín itt még különösen hasznos, mert a műanyag nem üt el a kasztni színétől. A beltér az átlagosnál valamivel talán jobban kidolgozott, de sajnos még a műszerfal sem tudja ellensúlyozni a telekormányt.
Hibái ellenére összességében egy pöpec kis járgány. Megérdemli, hogy a polcon feszülhessen. :)
A nagyobb képekkel tisztelgek Porsche kolléga előtt:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh73SZXGu4OLKpsOmozV4vG-3yV9Fqqj-doi6WmChX8TTD8kmhA9wyYwqirrzzw4PRct5f9weDvhhhKg0I_to0XYzFiNOnrvvnWvq3WlHl50p-XV1to_bFMPZbxyF7BByCY1oxJmhPwkzE/s400/DSCF6845.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhoscdwP0SiEaujbraUnNPlIQdvl_EQ_b4ic2L0PowH6CbABGWgIbHr_7j4rRIFzWAwfw_PqHHxDudTvBRXyKTrwQ391LR3q-cM5iMA7-H6srH-S1-rQpjPTVp8inVVvxSidwM8J4kxt8/s400/DSCF6842.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEihYUh_og6yiAqxjwW0On_wM9UB_-SPdunF11aR5MVDGfHp4NBpFKKzF_1Ahd4FennoqRViGFLfh52XevX_3aej6knmmLvfqdmksoEIgymzLIGbDGpPHNRPl-3QZKnEqrkW5xlLsb8daU0/s400/DSCF6843.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjvCxwtPGcB1vVCiZwCA-g1028rYQ0RwcpqXr8UExuKc8zduqrjJroZ0kF-4hPPz7Y4Ag-D5ZgofG9qbwYhp5_YHksoA8meBsqHSlsk-CPvQL1_QoUGuuc-p9YjgEDKJgn0I4CgCVPxeOE/s400/DSCF6844.jpg)
Cool. A Speed Machines változat mellé ez is beszerzős, nagyon jól sikerült.
VálaszTörlésSokkal szebben sikerült, mint amit vártam a HW-tól. A felni se rossz alatta, de a kormányért nagy kár. Igazán csinálhatna már tükröket is a HW a modelljeire, azt hiányolom róla.
VálaszTörlésHa már előtted hozzászóltak minden olyat, amit érdemes egy posthoz hozzászólni, akkor semmi értelme egy új hozzászólást írni. Szóval vegyük úgy, hogy nem is írtam semmit. 8-)
VálaszTörlés