2010. július 7., szerda

Bejelentkezés...

Üdvözletem!

Még új srác vagyok a grundon így türelmet is megértést kérnék az első hamarosan kibontakozó posztoknál.

Many barátom már jó előre beharangozott engem.
Körülbelül másfél éve kezdtem el újra tudatosan gyűjteni a modelleket. De próbálok az 1:65-nél maradni. Én nem kötöm magam egyik gyártóhoz sem, de főleg Matchbox és Hot Wheels az amit bezsákolok.
Én nem foglalkozok annyira customizálással mint ő de már pár darabbot már én is készítettem. Lényegében gyűjtés szempontjából két fő csapásirányt követek:
1.Ford Mustang.
Ezekből mindegy mikor minden darabot szeretnék beszerezni de szigorúan 1:65-ös méretarányban és egy típusú modellt is csak egy formában.
2.Volkswagen.
Itt teljesen vegyes felhozatallal büszkélkedhetek. Főleg a régebbi és még jóval különlegesebb formájú modellekre utazom.
Nem vagyok egy variációgyűjtő, de néha van olyan aminél egy ideig minden darabot begyűjtök amíg nem jelenik meg mondjuk egy olyan ami nálunk nem kapható.

Hamarosan egy összehasonlító poszttal jelentkezek.

További Kellemes Olvasgatást Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése