2010. július 24., szombat

The General Lee Project I. rész

Jó előre beharangoztam már a Chevy-nél, de végre sikerült elkezdenem...

Ez is a szerdai pesti utam alkalmával került hozzám a matchboxshopnak köszönhetően. Nagyon szerettem volna már egy ilyen vasat, de nem könnyű hozzájutni, pláne jó állapotban. A kocsi alapja egy 1969-es Dodge Charger amit az Ertl 1981-ben dolgozott fel General Lee-ként.

A custom:
Mindenképp egy kerékcserét szerettem volna rajta,mert ez a kerék nem elég sportos hozzá. Szerencsémre pont kapóra jött egy Vaterás Hot Wheels, amit mivel bagóért sikerült megszereznem nem sajnáltam donorként használni.
Pillanatnyi állás szerint:
-az új kerekek már fölkerültek
-a kaszniról is lekerült a festék.
-egy új belteret is kap mert a régihez alapból nem volt műszerfal...

A beltérdonor itt egy Majorette rx-7 volt amit körömlakkal kentek le. Eredetileg piros belteret átfestettem filccel feketére, hogy jobban passzoljon a kocsi eredeti állapotához. De jöjjenek a képek...


Ilyen állapotban került hozzám


Szétszedés után az eredeti és a még át nem festett beltérrel.
A festék már lemarva, és a beltér is átfestve.Ez a kedvenc képem a csupasz vasról. Ennyi mára.Folyt. köv. hamarosan....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése