Nem, nem írtam el a címet. Tényleg két ugyanolyan típusjelzésű gépet szeretnék bemutatni, amit a Hot Wheels ugyanazzal a névvel ruházott fel. Vagyis majdnem. Az egész között csak egy vessző a különbség, ugyanis a régebbi GT-500, míg az újabb GT500. Nem véletlenül van másként a név, ugyanis a két modell között lényeges különbségek vannak. Korban azért már van eltérés, de még ez sem olyan eget rengető. Az első 2008-ban jelent meg a Modern Classics sorozatban. Sajnos a Hot Wheels sokszor csinál ilyet, hogy egy modell nem úgy jelenik meg, mint mainline, azaz egy adott évben kiadott átlagmodell, ami mindenhova eljut. Sajnos mi is oda tartozunk, ahova szinte csak ez az "átlag" sorozat jut el.
Kissé elkalandoztam. A modell az 1967-es GT500-as, amit többen a Tolvajtempó c. filmből már ismerhettek. Bár ott GT500-nak nevezik, valójában egy GT350 szerepel, ami a kis tesója az 500-nak. Magát a formát igen szépen visszaadták. A Hot Wheels hajlamos arra, amit a legtöbben tudtok, hogy hátul nagyobb kerekek kerülnek mint előre. Ezzel nem is lenne gond, mert sok autónál egy kicsivel a hátsó kerék nagyobb. De nem ennyivel! A szekérkereket csak az ellensúlyozza valamennyire, hogy feketére van festve így nem annyira feltűnő. A beltér nem a kidolgozottabbakhoz tartozik. Egy sima telekormánnyal és egy igen puritán műszerfallal le van tudva az egész. A fényezéssel kapcsolatban még egy pár szó. Ez a 2009-es év első színvariációja a sárga-fekete festéssel. Én túlzásnak tartom rajta ezt a mintát. Elég lett volna a motorházon elhelyezett és az egész kocsin végigfutó vastag csík.
Ha ennyire kritizálom az autót felmerül a kérdés, hogy miért is van a gyűjteményemben? Mert mégis csak egy Eleanor. És magát a formát ebben a méretarányban jól visszaadta. A hűtőrács az alvázból nyúlik föl, és az alsó részen ott is van a két jellegzetes ködlámpa.
Hát akkor jöjjön a másik vadló. Az alvázon itt is '67 Shelby GT500 szerepel. De ez a modell idén jelent meg először és az első újdonságok között. Itt azok a néha zavaró Hot Wheels jellemzők nem köszönnek vissza szerencsére. A kerekek hátul is ugyanakkorák mint elöl,és a festés is a jellemző mustangcsíkozás, ami oldalt is megjelenik a GT500 felirattal és a fölötte elhelyezett Cobra jellel ami Shelbyre utal. A beltér itt valamivel kidolgozottabb mint a 2008-asé, bár még itt is csak egy telekormányt kapunk. De a váltó, az ülések már részletesebbek és egy szépen kidolgozott kalaptartót is kapunk. A modell kisebb is mint a 2008-as. Emiatt én ezt inkább GT350-nek tartom. Ha a gugliban bárki rákeres, nagyobb arányban bukkannak fel ennek a képei mint az Elenornak. Én részemről jobban sikerültnek tartom a 2010-es modellt, mint elődjét. De egy Mustang-őrültnek mindkettő kötelező darab!
Kissé elkalandoztam. A modell az 1967-es GT500-as, amit többen a Tolvajtempó c. filmből már ismerhettek. Bár ott GT500-nak nevezik, valójában egy GT350 szerepel, ami a kis tesója az 500-nak. Magát a formát igen szépen visszaadták. A Hot Wheels hajlamos arra, amit a legtöbben tudtok, hogy hátul nagyobb kerekek kerülnek mint előre. Ezzel nem is lenne gond, mert sok autónál egy kicsivel a hátsó kerék nagyobb. De nem ennyivel! A szekérkereket csak az ellensúlyozza valamennyire, hogy feketére van festve így nem annyira feltűnő. A beltér nem a kidolgozottabbakhoz tartozik. Egy sima telekormánnyal és egy igen puritán műszerfallal le van tudva az egész. A fényezéssel kapcsolatban még egy pár szó. Ez a 2009-es év első színvariációja a sárga-fekete festéssel. Én túlzásnak tartom rajta ezt a mintát. Elég lett volna a motorházon elhelyezett és az egész kocsin végigfutó vastag csík.
Ha ennyire kritizálom az autót felmerül a kérdés, hogy miért is van a gyűjteményemben? Mert mégis csak egy Eleanor. És magát a formát ebben a méretarányban jól visszaadta. A hűtőrács az alvázból nyúlik föl, és az alsó részen ott is van a két jellegzetes ködlámpa.
Hát akkor jöjjön a másik vadló. Az alvázon itt is '67 Shelby GT500 szerepel. De ez a modell idén jelent meg először és az első újdonságok között. Itt azok a néha zavaró Hot Wheels jellemzők nem köszönnek vissza szerencsére. A kerekek hátul is ugyanakkorák mint elöl,és a festés is a jellemző mustangcsíkozás, ami oldalt is megjelenik a GT500 felirattal és a fölötte elhelyezett Cobra jellel ami Shelbyre utal. A beltér itt valamivel kidolgozottabb mint a 2008-asé, bár még itt is csak egy telekormányt kapunk. De a váltó, az ülések már részletesebbek és egy szépen kidolgozott kalaptartót is kapunk. A modell kisebb is mint a 2008-as. Emiatt én ezt inkább GT350-nek tartom. Ha a gugliban bárki rákeres, nagyobb arányban bukkannak fel ennek a képei mint az Elenornak. Én részemről jobban sikerültnek tartom a 2010-es modellt, mint elődjét. De egy Mustang-őrültnek mindkettő kötelező darab!
Üdv Srácok!Hála istennek egyre többen,körmölgetünk a témában! :-)
VálaszTörlésKöszi:P
VálaszTörlésSzépek! Nekem is kell egy mind a kettőből.
VálaszTörlésOff, de én úgy tudom, hogy Eleanor-nak kell írni..
Még mindkettőt könnyű beszerezni.
VálaszTörlésAz off jogos!
Sziasztok! Én nem vagyok szakértő a témában és segítséget szeretnék kérni, hogy az Eleanor formájú '67est hol tudom beszerezni? A választ előre is köszönöm!
VálaszTörlés