2010. szeptember 11., szombat

The General Lee Project III. / utolsó rész

Végre Templair kollégának hála sikerült befejeznem a majdnem egy egész nyáron át húzódó projectet.


Ugyanis...
A börze az egyik legjobb olyan hely ahol a legtöbben egyszerre jelen vagyunk azok közül, akik ezt a hobby-t űzik. Így sikerült megkaparintanom a matricákat a lee-hez és tegnap este be is fejeztem. Mit ne mondjak nem voltam épp a helyzet magaslatán, így a türelmem körülbelül a tizede volt annak mint általában. Ez meg is látszik ugyanis ahelyett, hogy Templair utasításait követtem volna inkább úgy ahogy van csak fölragasztottam pillanatragasztóval a papírt, majd "szépen" sárral összegányoltam az egészet...

Nem akarok nagyon sok mindent hozzáfűzni, mert egy kép többet ér ezer szónál.

Szebben szerettem volna megcsinálni, de a türelmetlenségem győzött...

1 megjegyzés:

  1. Teljesen visszaadja a general lee életérzést, vannak apró hibái, de az összkép jó.

    VálaszTörlés