2010. szeptember 24., péntek

$uper két hétvége...

...volt az előző kettő, ugyanis mint a címből már páran sejtik sikerült szert tennem pár $-huntra.Ez a Dodge Challenger Funny Car. Ez egy 2008-as darab, aminek a regular verziója vagy fél éve megvan, de ez egy jóval nehezebb eset volt.
A másik egy idei Szuper-T, de ez se valami ritka. Ez az év utolsó előttije a Baja Beetle. Régebben még Baja Bug néven futott, de egyik sincs rajta az alvázon. Ezt Russianboy szerezte, amikor felhívtam a figyelmét a fórumon arra, hogy ha valaki lát ilyet hozzon el nekem. Végül magának hozta, így különösebben nem voltam boldog. Körülbelül 1-2 nappal a Challenger után megcsörrent a telefonom és ő volt az, hogy érdekel-e még a Baja. Természetesen nem haboztam megegyeztünk az árban és hét végén el is hoztam. Néhány gyüjtő lehet, hogy nem különösebben nézi jó szemmel, hogy bontogatom a ritka szupereket, de azért néha meg kell őket taperálni :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése