2010. szeptember 19., vasárnap

Siku volkswagen t2 custom II. rész

A héten bemutatott T2 felújításának második rész következik. Most nem fogom hosszan elnyújtani a cikket, mert már el is tudtam készülni vele. Igazából csak pénteken tudtam megnézni, hogy mit is alkottam, mert úgy fejeztem be, hogy amikor én elindultam itthonról még bőven száradt. A fehér részen egy-két részletet még kijavítottam és míg ez száradt el kezdtem az alvázat. Pontosabban a kerekek beillesztését. Általában úgy csinálom hogy odarögzítem ideiglenesen táblagyurmával, majd pillanatragasztóval rögzítem. Itt ez a módszer kissé nehézkes volt, mert nem akart a gyurma ott maradni a helyén. Szerencsére megtaláltam azt a két kis rögzítőt ami az eredeti kereket a helyén tartja és ezzel már lényegesen könnyebb volt ott marasztalni. A lámpát lefestettem ezüsttel, hogy élénkebb fénye legyen.Ezután jöttek az apróbb részletek a a kocsin. Ezek közé tartozott az elöl lévő hűtőrács a és az index valamint az embléma. Hátul a rendszám és a lámpa került kiemelésre. Ezután jött a rozsdázás úgy mint legutóbb a Simca-nál. De itt már barna festéket is felhasználtam a reálisabb hatásért, ami szerintem egész jól látszik. Az ajtó is tökéletesen működik és nem lehet megmondani róla, hogy nem eredeti. A belteret a lee-nél használt bézs színnel festettem le és utána összemocskoltam barnával. A szélvédők PET palackból vannak és ezért a mozgó ajtó is kapott, amire igen nagy szükség volt. Az első szélvédő elég nehéz szülés volt, mert két irányból kellett görbíteni, ami föladta a leckét. Vagy egy tucat műanyagdarab esett áldozatul és egy Bburago alfa 156 első szélvédője is. Végül nagyjából sikerült megoldani a problémát és szerintem teljesen jó lett.

Az első dolgom volt az elkészülte után, hogy mikor kisütött a nap már vittem is le fotózni...

Az első két kép giga méretű:









2 megjegyzés: