2010. augusztus 22., vasárnap

Hot Wheels - Customized VW Drag Truck






Volkswagen rajongók külön figyelmébe ajánlom a posztot!



Ezt a gépsárkányt egy indexes jótevőnek köszönhetem, aki igen baráti áron hozta nekem ezt a vasat. Ez nem más mint a VW Drag Truck, ami nem az első Drag a gyűjteményemben.
A kocsi a hot wheels Classics 2 szériájából származik, és Rájen már össze is foglalta az autó külsejét aki egy zöld verziót birtokol.Pontosabban a wikia megfogalmazása szerint "Spectraflame Anti-Freeze / Black.

"A tető choppolt, a hátsó kerekek óriásiak, de nem itt van az okosság, hanem a platón. Vagy a platóban. Az egész felhajtható a brutális méretű szárnynál fogva, és alatta ott van a motor. Vagy motorok, szemre kettőnek tűnik. A hátul kikandikáló vastag cső mondjuk inkább valamiféle hajtóműnek tűnik, mint kipufogónak, de szerintem ez ráánk van bízva, minek képzeljük, 10 év alattiak szerintem inkább sugárhajtóműnek... A gumik itt is kaptak körben fehér csíkot, és mint ahogy a Texas Drive ’Em esetében említettem, a többi Classics-hoz hasonlóan ez is full fém, van vagy fél kiló."

Az autó 2005-ben jelenik meg és később csak az itt említett Classics szériában válik nálunk is újra elérhetővé. És itt is 6 különböző színvariációban. Az enyém egy Piros / fekete kombinációjú festést visel magán...



Bocsánat a rózsaszín beütésért....


Mivel Rájen nem bontotta ki saját verzióját, én meg még tartom jó szokásom, hogy mindent kibontok meg tudom mutatni mi rejlik a felhajtható plató alatt.



Akármennyire is szerettem volna nem sikerül élesebb képet készítenem a beltérről, de azért jól látszik a két hatalmas motor ami egy nagy kipufogóban egyesül...


Ez a VW egy "trió" második tagja, ugyanis még létezik egy Van és egy 21 ablakos verzió is.
Utóbbit könnyebb beszerezni, bár egyik sincs felénk. A van általában egy kisebb vagyonként cserél gazdát....

4 megjegyzés:

  1. Iszonyú unalmas hely lenne ez a világ, ha mindenkinek ugyanaz tetszene. Nekem ezek túlságosan is a valóságtól elrugaszkodott cuccok, nem tetszenek. A színe viszont bitang, azt meg kell hagyni!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű! Grat!

    VálaszTörlés
  3. BogZoo:Sejtettem, hogy tetszeni fog! :)

    VálaszTörlés