2010. augusztus 8., vasárnap

Hot Wheels Treauser hunt - Gangster Grin

Szerintem a most bemutatott modell sok embert megoszt abban hogy, szép-e vagy sem. Nekem tetszik, bár ebben szerintem az is közrejátszhat, hogy idén Treasure huntként szerepel.
Sok mindent nem tudok mondani a modellről. Az autót Steve Gilmore tervezte, aki a Ford szárnyai alatt dolgozik. Egy '49-es Mercury vonalait átültetve a modern világba. Ami egy akkor Merc'-en megjelenik az itt is jól vissza lett adva. Ez a nagy hűtőrácsban a lapos tetőben és a lefelé ívelő farban jelenik meg. 2008-ban jelent meg a Hot Wheelsnél a Designer's Challenge szériában a wikia megfogalmazásában metál burgundi színben többféle színű lángmintával. Tavaly Mystery carként szerepelt, ám ez a széria nem jut el kis hazánkba, sőt Európába sem. Igazából nem mindig nagy durranás. Csak a fényezésben térnek el a többitől...

Íme az eredeti:
Az én modellem, mint említettem, egy 2010-es Regular T-hunt. Ami lila színt kapott kék-zöld lángmintával. Érdekes színkombináció, de nekem bejön.



Még egy $uper verzió kellene belőle.....

Végül egy bónuszkép:Ennyi mára.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése