2010. augusztus 27., péntek

Majorette - BMW M1


Rájen cikkén felbuzdulva én is írok egy kicsit a BMW M1-ről.

De én az első verzióról említenék pár szót, amit a Majorette Turbo BMW néve dolgozott fel.
A majorette jó pontjait már ezerszer leírtuk többen is: fém alváz, rugózás + valami extra. Ebben az esetben az extra a nyitható ajtó ami, első generációról lévén szó fölfelé nyíló sirályszárnyat jelent. A pontosabb illeszkedés miatt(gondolom én) ezt műanyagból alakították ki mi ezen a modellen elütő színt kapott a kasznitól.

Az autó tökéletesen egyben van hátul az alvázból nyúlik ki a négy hatalmas kipufogó. A kerekek a hagyományos háromágú Majorette felnik. A beltér szépen kidolgozott nem telekormány(!), hanem egy négy küllős tisztességes kormány található benne, és kagylóülések. Az orr részletes az összes kopoltyúval kidomborítással és az elmaradhatatlan BMW jellel az orrán, ami az idők során kétszínűre kopott.



Egy kis kiegészítésként itt egy másik M1 is. Ez már nem Majorette nem is az első generáció, hanem egy Hot Wheels által feldolgozott verzió, aminek különlegessége, hogy színváltós. De nem úgy mint a mostaniak, hogy műanyag a kaszni. Ez full fém és így a festés vastagabb rétegben került föl, de még így is minden részlet szépen kivehető rajta. Sajnos őt sem kímélték az idők során de még a melegben örömmel vált narancsszínre...


A motorházat nagyon nehezen föl lehet nyitni, de a motor egyáltalán nincs részletesen kidolgozva.Talán emiatt nehéz fölnyitni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése